30. 1. 2010

Stars of Stardoll...

A je tu vaša, už dávno, sľúbená rubrika... Bude o rozhovoroch, typoch, radách, a objaví sa v nej aj niečo také, ako predstavovanie "neznámych" dolliek. Ak by sa chcel už teraz niekto prihlásiť, stačí napísať na môj e-mail kikush21@azet.sk ... Vymyslela som už aj pár tém, ktoré sem budem postupne dávať... Tu sú:

1. Typy a rady od známych dolliek. Názov podrubriky: Ako zažiariť. alebo: Aj ty môžeš byť hviezda! (Ale môže sa to aj zmeniť!)
2. Rozhovor na tému... Názov podrubriky: Rozhovor na tému...
3. Predstavovanie "neznámych" dolliek. Názov ešte nemám vymyslený..
4. Otázky čitateľov a odpovede známych dolliek. Názov podrubriky: Pýtaj sa!

Ak má ešte niekto nejaké typy na ďalšiu tému píšte mi na už spomínaný e-mail. Určite každého odmením ss darčekom a bude mať možnosť zažiariť na blogu. Tak ak máš záujem, neváhaj a prihlás sa!
Prvý príspevok by sa tu mal objaviť v nasledujúcich dňoch. Ešte uvidím ako mi odpíšu kamarátky z sd. No a môžem vám prezradiť, že ak budú súhlasiť s interviewom, tak sa tu objavia dollky s nickmi Missielo a .Miss.Niky. ... Už sa teším na vaše reakcie.
Podmienky prihlásenia:
Na môj e-mail KIKUSH21@AZET.SK píšte prihlášky formou: 1. Tvoj nick na stardolle, 2. Do akej témy sa chceš zapojiť, 3. Ak máš aj nejakú otázku na mňa alebo na nejakú dollku, môžeš pripojiť aj to.
Tešíím sa na váás!


Vaša lucy_736. :)

Žiadne komentáre: