9. 1. 2010

Výhodná kúpa - NOVA RUBRIKA

Tak a to som zase ja :D .. Vymyslela som pre vás novú rubriku ktorá vám nie len že bude užitočná ale aj sa pri nej dúfam že zabavíte..

Tak a v priemere raz za týždeň a to v Piatok alebo v Sobotu a keď budem meškať tak aj v nedeľu vám sem dám rubriku .. Tak a o čo pôjde ?

Pôjde o to že ja vyberiem veci ktoré sa najviac oplatia .. Napríklad nejaké tričko a topánky .. A potom z toho čo vám ponúknem z tých vecí ktoré sú najvýhodnejšie budete tvoriť outfity .. V ktorých musíte použiť tie dve veci ale aj iné kúsky oblečenia v outfite môžete použiť .. aké chcete .. Budem sa snažiť vyberať hlavne veci pre Ne ss aby si ich mohli zakúpiť a možno vyskúšate práve vy jeden z outfitov ktoré vám poskytnú tie čo mi pošlú svoje výtvory ... Posielať výtvory môže každý ... aj samotná owner blogu ak by chcela :D ..
_______________________________________________________

Tak musela som preskúmať každučký obchod na stardolle a povyberala som 2 veci .. Tričko a topánky .. Pre zväčšnie obrázku naň kliknite :



Na obrázku bájdete napísane kde hľadať tie veci ...

Posielajte to na e-mail : ladie_certik@azet.sk a nezabudnite napísať váš nick na stardolle .. Máte na to týždeň obrázky posielajte do 16.1.2010 ... :)

1 komentár:

. povedal(a)...

Owner blogu sa určite zapojí.. :D a ešte raz ti ďakujem... :D :* *_*.. Tak ja už utekám tvoriť.. pa..