19. 1. 2010

Zamaskované Hot Buys...

Tento článok bude možno trošku dlhší, ale podľa mňa sa ho oplatí prečítať, lebo možno máme na stardolle v šatníku vec o ktorej ani nevieme a pri tom je to hot buys.. Aj keď to bude rozdelené na viac častí. Dnes vám sem dám tri typy, alebo ako to mám nazvať, na utajené hot buys.. Dneska som si len tak pozerala obrázky aa na čo som neprišlaa?? Naše staré hot buysi sa pomaly, ale isto vracajúú!! Neviem síce že či všetky, ale s istotou môžem povedať, že určite aspoň nejaká tá časť sa vráti. Táák. Poďme od konca... Prvé hot buys sú tam od Novembra 2006.. V tejto časti som síce nenašla nič, čo sa už vrátilo alebo je to práve v starplaze. Ale v Decembri 2006 sú dve vecičky, ktoré tu už boli a jedna z toho, ktorá je práve v starplaze.. tu máte obrázok.:
(modrou máte označené to, čo tu už bolo a červenou sú korčule, ktoré prišli pred nedávnom do Plazy...)

V januári 2007 som objavila náušnice, ktoré, aspoň mne sa zdá, sú ešte v Starplaze.. Sú to strieborné obdĺžničky.. Veď pozrite si to sami:
(červenou sú označené tie náušnice)

No a náš posledný dnešný úlovok z Rubriky Utajené! sú hot buys z Februára 2007. Dosť ma to prekvapilo.. Sú tam tie červené náušničky, ktoré boli mimochodom aj minulý rok na valentína.. No nie je to jediné:
(červenou:náušnice, modrou:kabelka, ktorá bola pred nedávnom v archíve, zelenou: mikina, ktorá sa v plaze ocitla niekoľko krát...)


S pozdravom vaša lucy_736! :)

1 komentár:

. povedal(a)...

trosku sa mi to pokazilo.. :(.. nevadi.. no,...