1. 2. 2010

Info o blogu vo februári...

Vo februári som sa rozhodla spraviť pár zmien. V prvom rade je to tá, že chceme aj s babami presadiť tento blog niekde vo "svete", aby mal väčšiu navštevovanosť. Spravili sme klub s názvom -N.S.F-, do ktorého sa môže prihlásiť každý! Je to klub zameraný na blog, tak ak vás niečo trápi, môžte sa obrátiť aj naň. Po druhé, s mojej strany, chcem sem dať veľa nových rubrík. Prvá je už tu: Stars of Stardoll. Ale keďže chcem dať nové, niektoré staré sa budú musieť aj zrušiť alebo pozastaviť! Ešte celkom neviem ktoré, ale pozastavím väčšinu z nich. Napr. nebudem sem dávať My style.sd, Model of the blog... A príbehy sem už nebudem dávať pravidelne.. Je mi to ľúto, ale keď vidím, a určite nielen ja, že sa tu nikto nezapája, je mi to ľúto a už nemám ani chuť prispievať. No verím, že vo februári, náš blog bude mať 3 mesiace, sa tu aktivita čitateľov zvýši. Ak máte nejaké pripomienky ohľadom tohto "upratovania" na blogu, napíšte do komentov.. :)

Vaša lucy_736..

Žiadne komentáre: