1. 7. 2010

Módna polícia / Fashion police

Takže ako sa tu tak rozhliadam, vidím že je tu nové pozadie, ktoré ma veľmi zaujalo. Je krásne. Dosiahli sme aspoň aj jeden komentár. Len tak ďalej! :)





Dnes vám prinášam 2. časť módnej polície, trocha vynovenú:


Moja doll má oblečené modré šaty a striebornú kabelku s topánkami. Ku tomu make-up v podobných farbách.

Moje otázky sú:

Obliekla by si si tento model???

Nalíčila by si sa tak???

Páči sa ti tento model???

Čo by si na ňom zmenila???

P.S. Odpovedajte do komentárov, už sa teším :)

4 komentáre:

. povedal(a)...

Táákže.. :) čím by som začala.. :) Moja odpoveď na 1. otázku znie určite áno.. :)
2. No.. :) ja by som to asi nezvládla.. :) a nemala by som ani trpezlivosť..
3. Zmenila by osm len farbu pier.. I keď tam úplne zapadá, dala by som niečo ružové.. :)
4. A určite sa mi páči... :)

nikakatka78 povedal(a)...

dakujem, 20.7. zverejnim dalsie

.GreenyGirl. povedal(a)...

líbí se mi to moc, a nejspíš bych se tak i nalíčila, protože tyhle barvy se k tomu outfitu skvěle hodí :) neměnila bych vůbec nic, protože to považuji za dokonalé ;)

nikakatka78 povedal(a)...

ohodnotim to aj ja
mnoo neviem ci by som si to obliekla, ja skor vyrazne tricko a leginy :) Ale kabelku a topanky by som brala :)) Líčenie sa mi páči, ale ja nemááám plnéé pery :(((( Také tenké :((
A ešte by som dala silonky, ale nenašla som na stardolle.
Tak toto bolo moje, nie moc pozitívne hodnotenie XD