9. 11. 2010

Hodnotenie už tretieho videoklipu je tu!

Dnes som sa rozhodla že po včerajšom nie veľmi kladnom hodnotení videoklipu k pesničke: Shakira ft. Dizzee Rascal- Loca, dám videoklip ktorý sa mi veľmi páčil a veľmi ma zaujal... takže zverejňujem hodnotenie k pesničke: New Boyz ft. Iyaz- Break my bank! Takže podľa mňa je to vynikajúca pesnička a ešte lepší klip! Keby tak všetky pesničky vyzerali takto nejak tak by asi potom neexistovala žiadna hudba! :D Tak pesnička je fakt bombová.... je to letný singel skupiny New Boyz ktorej ďalšie hity sa volajú Tie me down a You are a jerk... možno ich nepoznáte ale túto pesničku si iste zamilujete... originálna pesnička a najlepší videoklip čo som kedy videla! Celkove hodnotenie 10/10 ... to asi hovorí za všetko! Videoklip nájdete tu: http://www.youtube.com/watch?v=YznK74KWPDc&ob=av2e

Žiadne komentáre: