29. 12. 2010

:)

Ahojte baby.. Až teraz som si všimla, že Katka prispievala na tento blog.. Takže.. Poďme po poradí.. :)
V prvom rade sa vám chcem ospravedlniť za to, že som neprispievala.. Určite ma chápete, mala som veľmi veľa povinností, 2x som bola chorá a pred pár dňami som dostala kiahne.. Čiže som celé Vianoce a sviatky preležala.. Ale keďže mi už je lepšie, rozhodla som sa, že tento blog nejak oživím. Ak by mal niekto záujem stať sa prispievateľkou, tak mi prosím napíšte buď na stardoll (Lucy_736) alebo na náš mail (New-stardoll-fashion@azet.sk)..
Ďalej chcem napísať, že asi všetky moje rubriky zruším a vytvorím iba pár takých, ktoré budú stáť za to.. Rozmýšľam nad nejakými príbehmi, lebo mám teraz asi na 7 strán vo worde príbeh.. Takže ešte uvidím.. :)
A posledná vec.. Poprosila som jedno dievča či by mi neuverejnila niečo na blogu.. :) Takže uvidíme, či sa niekto neozve na to miesto prispievateľky.. :)

...vaša Lucy_736 :)

Žiadne komentáre: