16. 1. 2011

Dúfam, že si Stardoll robí srandu.

Dnes som konečne po dlhej dobe mala čas, zájsť si na Stardoll na viac ako 5 sekúnd. V prvom rade som si chcela isť zakúpiť SS. Skoro ma však prekotilo.
Pozerám, pozerám.. Ale ikonka na zakúpenie SS cez telefón nikde.
Som doslova šokovaná !! Čo budem teraz robiť ?! Kreditnú kartu si nebudem zaobstarávať predsa len preto, aby som si mohla zakúpiť SS..

V prípade, že Stardoll nenavráti spať možnosť zakupovania SS cez telefón, budem nútená zrušiť nielen svoje Stardoll konto ale aj súťaž o SS kód.


:((

Vaša zarmútená

3 komentáre:

terunQa povedal(a)...

hmm no ja neviem ale išla som sa tam pozriet e všetko tam mám ako má byt...možno sa ti to zle načítalo ;)

. povedal(a)...

Hej, aj ja to mám už v pohode.. Ale ten Stardoll ma už fakt v ničom neprekvapí.. Keby aspoň dá nejaké veci do shopu k 90 mil. ľudí.. :(

Anonymný povedal(a)...

Naštastie sa už všetko dalo do poriadku :))