19. 3. 2011

Poriadok na blogu

Ahojte. Už pár dní chodím na blog a pozerám či tu niekto dáva nové príspevky. A hlavne kto..
Takže, predom chcem pochváliť Nikakatka78 a Verča_xD a tiež sa im aj poďakovať, že sa na blog nevykašlali.
Čo sa týka ostatných prispievateliek, máte týždeň na to, aby ste sa mi ozvali, buď v komentároch pod týmto článkom, alebo na sd. Ak už nemáte záujem prispievať, nemusíte písať nič..
Pokiaľ mi nepríde ani jedna správa, letia odtiaľto tieto prispievateľky:
Super--Girls - posledný príspevok 30.1.2011
Anielik1997 - posledný príspevok 9.1.2011
Winky.Dream - posledný príspevok 19.1.2011

No, a Nikakatka78 a Verča_xD mi nemusia písať nič :) Tie tu ostávajú..

Lucy_736

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Ahoj, v prvom rade sa chcem ospravedlnit ze uz neprispievam na blog. Zacala som s vlastnymi projektami a preto som akosi zabudla na New-stardoll-fashion.
Velmi pekne dakujem za moznost prispievat na blogu.