31. 12. 2009

3.časť príbehu

Prepáčte mi, že to trvalo tak dlho, no nikdy som namala čas dať to sem.. Dúfam, že sa to zmení a že vám ho sem budem pravidelne dávať... Zatiaľ neviem kedy bude presný termín, pretože si to ešte jedna naša nová prispievateľka rozmyslí. Volá si Sisa a bude mi pomáhať s príbehmi. Ale o nej vám potom napíšem viac, tak ako aj o ešte dvoch super babách, ktore nám tu budú dávať zaujímavé rubriky..Máte sa na čo tešit!...A tu je už konečne vaša 3.časť príbehu:

,,Pôjdeme až o 21:00 a ideme do mesta. Veď nič sa nevyrovná tomu skvelému pocitu, že sme tak ďaleko od domu. Tak ideš?“ Lea sa asi teší na večer, pomyslela si Emily, keď si to prečítala. ,,Áno idem. Len si musím nájsť niečo na seba“ odpísala Emily. Lea ako keby vedela čo píše hneď jej odpísala ,, Môžem prísť a pomôcť ti s tým.“. ,, Nie, netreba. Ja si tu už nejako poradím. Tak o 9. pri zástavke. Ok? Pa“ Emily si otvorila dokorán obe skrine. Hmm. Čo by sa na diskotéku hodilo? Vyhádzala už celú skriňu. Práve jej zapípali hodiny. Je presne 16:30. Zavolá Lei, nech s ňou ide do nejakého obchodu. Lea pozná tie najlepšie obchody. Áno, to je dobrý nápad. Kožúšok vyskočil do skrine na prvú poličku a zamraučal. ,,Čo je? Našiel si niečo? To by si ale musel byť kúzelník.“ Emily išla pri skriňu. Zo skrine na ňu pozerali dve malé očká. ,,Kožúšok čo to tam máš?“ Mačka sedela na modrých obtiahnutých šatách, ktoré mala Emily naposledy pred rokom na svadbe svojej sesternice. ,,Jee, ďakujem kocúrik môj maličký“. V posledných dňoch sa Emily správala ako malé decko. Ale vôbec jej to nevadilo. Obliekla sa do nich a pozerala sa na seba do zrkadla. Ešte zvládnu jeden večer. Veď hádam nepuknú. Pomyslela si Emily. Zbehla dole po schodoch a išla do kuchyne. ,,Mami, čo myslíš, hodí sa to na diskotéku?“ ,,Ty niekam ideš?“ opýtala sa jej mama. ,,Oou, ja som ti to zabudla asi povedať. Lea ma pozvala dnes na diskotéku. Dúfam, že ma pustíš. Prosíím, mami, no tak...“ ,,Dobre, môžeš ísť, len sa poriadne obleč, vonku je kosa“. Emily šla naspäť. ,,Dám si pod to ešte čierne pančuchy. Topánky si dám tie čierne, čo som si kúpila predvčerom v Prešove.“ Emily aj zo svojou rodinou bývali neďaleko Košíc a pred pár dňami bola aj s Leou v Prešove .,,Úžasné!“ vyhlásila nakoniec Emily.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

dik, že si na mňa neabudla... :) dnes sme si s tým príbehom teda užili, že?? aspoň sme sa takto na koniec roka zabavili :) PF 2010 Ahoooj!! -sisa

. povedal(a)...

:D.. nemáš začo.. veď keby niet teba, tak by som to tu vôbec nestíhala.. :D a aj ja ti ďakujeeemmm :))