26. 12. 2009

pokračovanie príbehu.. :D

Pokračovanie:

Emily zapla počítač. Trvalo to dlho, pretože bol už starý. ,,No konečne“. Zapla internet a Kožúšok sa jej pomaly obtieral okolo nôh. ,,Ty moje slniečko, čo tu robíš? Veď pred chvíľkou si bol ešte so Sebom“. Sebo bola prezývka pre jej brata. Dala mu ju ona. Keď bola malá, nikdy nevedela vysloviť to dlhé meno a tak mu ho skrátila na Sebo... ,,Ale no, poď sem“. Kožúšok pribehol k nej a začal mraučať. ,,Čo je? Určite si hladný. Mám pravdu?“ ,,Mau mau“. ,, Ja som to vedela, no poď.“ Kocúrik zjedol plnú misku. ,,Dobrý kožúšok. No a teraz poď so mnou do izby.“ Kocúrik si iba ľahol a ležal. Emily pribehla k nemu a zobrala si ho do náručia. Vyšla s ním po schodoch, no zrazu jej vyskočil z rúk. Zistila, že ju poškriabal. Chvíľku to štípalo, ale potom to prestalo. Už som tomu pochopila. Mačiatko sa zľaklo toho rachotu, ktorý spôsoboval môj brat... Kožúšok bol už dávno v izbe. Vošla som dnu a už od dverí som videla, ako mi blikajú na obrazovke počítača 2 nové správy. Podišla som bližšie a videla som, že prvá je od Lei a tá druhá bola od neznámeho odosielateľa teda, aspoň pre mňa neznámeho. Sadla som na stoličku a prisunula sa. Lea písala, že dnes nemôže prísť, ale zajtra určite dobehne. Chce ísť aj s jej chalanom na diskotéku. Lea bola odo mňa o rok staršia. Vždy som jej to závidela, no už ma to prešlo. Chvíľku som rozmýšľala či pôjdem alebo nie. Kocúrik už dávno spal vo svojom košíku, ktorý som dostala dnes popoludní aj s ním. Lea bola prihlásená a tak som jej iba napísala, že kedy idú a kde. A ešte, že ak sa mi bude chcieť možno pôjdem. Pozrela som sa na ďalšiu správu. Mám ju otvoriť, alebo nie? Meno odosielateľa bolo Alexander, ale priezvisko tam nebolo. Na našej škole je veľa Alexov. Nakoniec som ju otvorila. Bolo v nej: ,,Asi ma nepoznáš, ale ja som ťa už niekoľko krát videl. Rozmýšľal som a chcem sa ťa spýtať: Máš chalana?“ a bolo v nej ešte veľa viet, ale Emily sa zastavila tu. Nejaký chalan, ktorého možno nikdy v živote nevidela, sa jej pýta, či má chalana? Počkať, ale veď ja poznám jedného Alexandra. Bol to o rok starší chalan, ktorý sa na ňu niekoľko krát usmial. Jasné veď to bude on! Ale čo mu odpíše? Nechá to na neskôr, teraz musí Lei napísať, že na tú diskotéku pôjde. Milovala tanec a preto sa tak rozhodla. Aj keď sa tam možno bude cítiť trápne, pôjde tam. A možno tam bude ten Alexander a spýta sa ho to...


A ja len dúfam, že sa vám to bude chcieť čítať.. :D

Žiadne komentáre: