3. 1. 2010

Také moje taktizovanie.. :D

Ták baby máme tu novú rubriku s názvom Také moje taktizovanie... Ja aj s babami ktoré mi pomáhajú, vám sem budeme dávať zaujímavosti zo sveta stardollu, alebo aj z reálneho sveta módy a iných vecí... Prvé také moje malé taktizovanie som nazvala, Čo sa viac oplatí?? Tu to máte:

Baby, čo sa podľa vás viac oplatí? Dobíjanie sms-kou alebo kreditkami a cez bankové účty? len tak som si to dnes prepočítala a vyšlo mi, že sa oplatí viac sms-ka...
Moje výpočty:
SMS : 1.58 €, 55sd- 2 týždne
Bankový prevod: 5.59 € , 200sd- 1mesiac
Keď si to tak približne vypočítame, mesiac má 4 týždne... tákže to znamená, že:
SMS: 1.58 € x 2 = 3.16€ , 110sd...
Takže na 1 mesiac s SMS ušetríme 2.43€ a to naám stačí ešte aj na ďalší mesiac..ak si priplatíme pár centíkov naviac... Áno, je síce pravda, že je tam rozdiel 100sd, ale aspoň podľa mňa sa to oplatí viac... A čo podľa vás sa oplatí viac?? SmS alebo Bankový prevod??

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

SMS

Mistic / Emiliii povedal(a)...

nho ako pre češky to je jedno lebo oni to majú bohačšie! :(( .. Nho v tom majú výhodu! :) .. A ja cez kredytku nemôžem takže len sms ..

. povedal(a)...

stardoll nám mohol dať aspoň na Vianoce niečo naviac... ale čo už.. :((

Missielo povedal(a)...

No ja osobne máám SS cez kreditku , ale mne to je jedno :)

nikakatka78 povedal(a)...

Ja kupujem len SMS. Je síce lepšie ked máš SS na rok, ale môžeš si ešte kúpiť aj viac SS kodov.