2. 1. 2010

4.časť príbehu.. :)

AAA máme tu 4. časť vášho príbehu.. :D dúfam, že sa bude páčiť.. :))

Už z vonku bolo počuť hudbu. Emily s Leou sa rozbehli dnu. Adrián, Lein frajer nakoniec nešiel, pretože musel strážiť mladšiu sestru, lebo jeho starší brat bol preč. Lea bola najskôr smutná, ale potom ju to prešlo. Vnútri bolo pomerne dosť ľudí, ale ani jednej to nevadilo. Dídžej práve pustil Lady Gagu a dievčatá šli na parket. Emily sa dobre zabávala, až pokiaľ neuvidela známu tvár. ,, O nie. To je ten Alexander.“ povedala Emily Lei. ,,No a?“ ,Nepamätáš, čo som ti dnes písala?“ ,, Aha.“ ,,Zdrhneme?“ navrhla Emily hneď po tom ako z neho pustila oči. ,,Čo ti šibe? Veď sme ešte len prišli. Neblbni. Normálne dotancujeme a večer pôjdeme preč a ty sa ho zajtra spýtaš, že či bol včera večer na diskotéke... Len sa naňho stále nepozeraj. OK?“ ,,No dobre, ale je mi to trápne... ,,Ale no tak. Prestaň filozofovať lebo pôjdem za ním a opýtam sa ho to.“ Zvyšok večera strávili na kraji parketu. Pred jedenástou k Alexandrovi prišlo nejaké dievča a pozvalo ho tancovať, najskôr odmietol, no potom šiel. Snažil sa dostať čo najbližšie k nim ale nepodarilo sa mu to. ,,Vždy, keď som sa len pokúšala naňho pozreť Lea ma napomenula. Zrazu Dj pustil nejakú rýchlu pieseň ktorú som nepoznala a Lea vstala a šla si nájsť nejakú ďalšiu „obeť“ na tancovanie. Vybrala si jedného deviataka. Hneď ako ju uvidel, postavil sa, chytil ju za ruku a viedol na parket. Ku mne sa blížil ten Alex a už z diaľky na mňa mával aby som šla s ním tancovať. Hoci som sa v tejto chvíli chcela vyhovoriť na niečo ako: ,,Prepáč, musím už bežať domov, úplne som zabudla koľko je hodín“ ale išla som.

Žiadne komentáre: